woensdag 27 april 2016

Aparte gemaakte kaartjes

Ik vind het altijd wel leuk om iets anders te maken dan wat standaard is. Ik moet er dan wel even voor gaan zitten en vele proefjes maken. Maar uiteindelijk ben ik dan toch wel tevreden.


Deze kaart heb ik gemaakt voor de dochter van mijn vriendin, ze gaat samen wonen.


Dies bankje: Joy 6002/0191
Dies boompje: Marriane LR0261
Dies struikje: Joy 6003/0029
Dies gras: Joy 6002/0137
Dies klimop: Marianne CR 1253
Dies vlinders: Marianne CR0261
Dies rand: Nellie snellen MFD 023

 .                                                                             .


Deze kaart kan wiebelen. Er moest nog een klein gewichtje onder aan de achterkant van de cirkel geplakt worden, anders hangt het niet mooi recht.



Dies buitenste-cirkel: Marianne LR 180
Dies binnenste-cirkel : Marianne CR 1248
Dies blaadjes: Sheery Lynn B178
pons: bloempjes



.                                                                             .

Op een foto komt jammer genoeg niet alles goed over.
Het witte papier is speciaal papier, Curious parelmoer.



Dies lamp: Marianne LR0191
Dies klok : Marianne CR 1234
Dies boompje: Marianne CR 0203
Dies hekje: Marianne LR 0205


Geen opmerkingen:

Een reactie posten